اوامد!!
 
every things you need
 
 
جمعه 6 مرداد 1391برچسب:, :: 16:22 ::  نويسنده : مهدی &ماكان

عابديني_آدم هاي زيادي براي در اختيار گرفتن باشگاه آمدند و رفتند و خبرها هم رسانه اي شد! اگر بخواهم واقع بينانه و صادقانه در مورد همه دوستاني که آمدند و نماندند بگويم بايد اذعان کنم کسي مقصر نبود و شما هم کسي را در ذهنتان متهم نکنيد . شرايط ايجاب نکرد و اين اتفاق نيفتاد . هرچند هيچکدام از آن دوستان اين ديدگاه باز و اين منظر خدمت به نسل جوان را نداشتند .

 

عابديني_در جلسه اولي که با مهندس قويدل مديرعامل صدرا و مهندس محمد داشتم از همان ابتدا اميدوار شدم . عنايت خدا بود که در اين ماه مبارک که تمام نعمات خداوند نمايان مي شود براي ما چنين اتفاقي مي افتد. من بعد از جلسه دوم اشک شوق ريختم چون بيشتر آقايان قويدل و محمد را شناختم . اين ها به لحاظ سن و سال مثل فرزندان من هستند اما به لحاظ مديريت بنده سر تعظيم در مقابلشان فرود مي آورم چرا که مديراني مدبر و توانمند هستند و خدمت به نسل جوان را هم در دستور کار خود قرار داده اند .

 

قويدل_ من هنوز در شوک استقبال هواداران داماش هستم . براي بار دوم است که وارد عرصه فوتبال مي شوم...در بار اول چندان مهرباني نديدم اما با ديدن اين شور و شوق اين هواداران اگر با توان 50 آمده بودم الان با توان 150 در اينجا خواهم بود . براي اينکه داماش به بهترين ها برسد هر کاري که بتوانم براي اين تيم و مردم انجام خواهيم داد و دريغ نخواهيم کرد .

 

قويدل_هرچند به فوتبال علاقه زيادي دارم اما خيلي اتفاقي وارد ورزش فوتبال شديم . اولين انگيزه ام بحث اقتصادي بود که وارد پرسپوليس شديم و براي استقلال هم برنامه داشتيم که بنا به شرايط نشد ... البته در ادامه نامهرباني هايي را ديديم که کمي دلزده شديم . الان که وارد داماش شده ام انگيزه ام بسيار بالاست و تمام آن هم مطمئن باشيد که مالي نيست. دوست دارم داماش چه در ايران و چه در سال هاي بعد آسيا به بهترين رده ها برسد .
با هواداراني که الان ديدم توقع ام بالا رفته است و حتما با آقاي عابديني به دنبال اين هستم که به بهترين ها برسيم .

 

قويدل_در پاسخ به خبرنگاري که از حضور مهندس عابديني پرسيده بود : آقاي عابديني نباشند من نيستم . هم ايشان خواهند ماند و هم کادر فني داماش . در بحث هاي فني و سيستم و همينطور تغييرات هم صد در صد آقاي عابديني نظر خواهند داد و ما در کنار ايشان خواهيم بود . مطمئن باشيد که به طور قاطعانه هم از ايشان حمايت خواهيم کرد . ما به باشگاه پول مي دهيم و آقاي عابديني هم خرج خواهند کرد!

 

عابديني_اين تيم به هيچ عنوان از رشت خارج نمي شود و مطمئن باشيد با آمدن اين بزرگواران تيم در ليگ برتر باقي خواهد ماند و در آينده به آسيا هم فکر مي کنيم . در مورد نام تيم دوستان در مرحله اول و براي امسال اصلا تغيير اسم را مدنظر ندارند اما ممکن است براي سال ديگر پيشوند يا پسوندي در نظر گرفته شود که در آنصورت از طريق سايت و صداو سيما از مردم به شکل سوال سه گزينه اي افکار سنجي خواهيم کرد . صدرا آنقدر عظيم و کارآمد هست که نخواهد تمام مسائل تبليغي اش را روي اين تيم پياده کند بلکه آمده است به فوتبال اين استان خدمت کلاني را انجام دهد .

 

قويدل_باشگاه داماش بايد يک باشگاه کاملا حرفه اي باشد . يعني اگر ما روي آن سرمايه گذاري مي کنيم بايد تمامي چارچوب قوانين حرفه اي را رعايت کنيم . از آنجايي که اين باشگاه يک باشگاه پرهوادار هست مطمئن باشيد در مورد نام آن از همفکري هواداران استفاده مي کنيم .
در حال حاضر ما هيچ تصميمي براي تغيير نام نداريم ... داماش منطقه اي است در گيلان و مطمئن باشيد اگر مردم و هواداران اين نام را بخواهند قطعا اين نام را دستخوش تغيير نخواهيم کرد .

 

عابديني_هيچ دغدغه اي بابت نقل و انتقال باشگاه وجود ندارد . من و شرکت صدرا امضا کرده ايم و آقاي اژه اي هم موافقت کامل خود را با اين انتقال اعلام کرده اند .

 

قويدل_هدف ما ايجاد يک باشگاه تمام حرفه اي است . براي اينکه اين باشگاه تا زماني که فوتبال جريان دارد در اين شهر باقي بماند اولين کاري را که خواهيم کرد اين است که باشگاه را به سهامي عام تبديل کنيم تا هواداران باشگاه هم سهام دار آن باشند .شايد اين فصل زورمان نرسد که آسيايي شويم اما داماش آسيايي دور از دسترس نيست و از آقاي عابديني براي سال آينده خواسته ام که براي تحقق اين قضيه تلاش کنند . براي امسال هم هر بازيکني را بخواهند اضافه کنند ما مشکلي نداريم و دست آقاي عابديني باز است .

 

قويدل_آقاي عابديني براي تيم هاي پايه هم برنامه هايي را دارند و حتي در رشته هاي ديگر هم از آقاي عابديني درخواست کرديم تا پايه ريزي آن را انجام دهند . 

 

عابديني_من دلخوري هاي زيادي دارم اما بهتر است گذشته را فراموش کنيم . مي دانيد که چرا از برخي مسئولين گله کردم اما بگذاريد ديگر صحبتش را نکنيم .

 

 

ادامه در بخش دوم ....


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

سلام من و دوستم قصد داریم هر چی که برای خودمون جالبه اینجا برای شما بزاریم تازه شما با عضو شدن در وبلاگ ما عضو كانون هواداران وبلاگ ما مي شويد و مي توانيد از امكانات بسيار جالب وجذاب ما لذت ببريد و دانلود كنيد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هر چیزی که می خوای و آدرس everythingsyouneed.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 250
بازدید کل : 60331
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

 

دریافت کد آپلود سنتر







استخاره آنلاین با قرآن کریم


خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید